B2B – B2C Platforms 2017-05-22T11:19:34+00:00

B2B – B2C Platforms

Τώρα από την Computer Link η δοκιμασμένη λύση πλατφόρμας ηλεκτρονικής συναλλαγής Β2Β ή B2C διασυνδεδεμένη online με το Entersoft ERP σας.

Η λύση διατίθεται για συστήματα Β2Β καλύπτοντας την ανάγκη χονδρικής διάθεσης ,αλλά και ως Β2C καλύπτοντας την ανάγκη ηλεκτρονικού καταστήματος λιανικής πώλησης.

Λίγα λόγια για την διασύνδεση της πλατφόρμας Β2Β με το Entersoft ERP σας :

  1. Δημιουργία παραγγελίας στην πλατφόρμα και ενσωμάτωσή της στο ήδη υπάρχον workflow του ERP.
  2. Εφαρμογή όλων των κανόνων εμπορικής πολιτικής, τιμοκαταλόγων, πιστοληπτικών ελέγχων, ελέγχων διαθεσιμότητας στοκ και υπολογισμού , επιβαρύνσεων κλπ.
  3. Εξασφάλιση απόλυτης ασφάλειας στη διενέργεια των συναλλαγών.
  4. Περιβάλλον διαχείρισης της πλατφόρμας ως back office.
  5. Συγχρονισμός και ενσωμάτωση των προϊόντων, μεταξύ ERP και πλατφόρμας με ταυτόχρονη δημιουργία φίλτρων από τις ιδιότητες των ειδών.
  6. Ιστορικό αγορών του πελάτη.
  7. Συγχρονισμός και ενσωμάτωση των πελατών, μεταξύ ERP και πλατφόρμας.
  8. Συγχρονισμός και ενσωμάτωση των παραγγελιών, μεταξύ ERP και πλατφόρμας.
  9. Διαδικασία δημιουργίας τιμοκαταλόγων ανά πελάτη για τα b2b συστήματα.
  10. Αυτόματη δημιουργία τιμοκαταλόγων ανά πελάτη με διαχείριση από τον ίδιο με πολλαπλά φίλτρα .
  11. Αυτοματοποιημένη διαδικασία αποστολής ενημερωτικού email για την παραγγελία και το status της σε κάθε βήμα εξέλιξης αυτής.
  12. Διαχείριση και συγχρονισμός των διαθεσιμοτήτων και των τιμών των προιόντων με ομαδικές διαδικασίες , πάντα μέσα από το ERP σας .
  13. Επιλέγετε το template της αρεσκείας σας σχεδιάζοντάς το , και προσαρμόζουμε την λύση.

Λίγα λόγια για την διασύνδεση της πλατφόρμας Β2C με το Entersoft ERP σας :

  1. Δημιουργία παραγγελίας στην πλατφόρμα και ενσωμάτωσή της στο ήδη υπάρχον workflow του Erp.
  2. Περιβάλλον διαχείρισης της πλατφόρμας ως back office.
  3. Clearence πληρωμών μέσω πιστωτικών καρτών, υποστήριξη λοιπών τρόπων πληρωμής, όπως π.χ. αντικαταβολή μέσω courier.
  4. Κατάσταση εκτέλεσης παραγγελιών, με ενημέρωση του πελάτη λιανικής, σε πραγματικό χρόνο, για το status της παραγγελίας του, ημερομηνίες παράδοσης κλπ
  5. Συγχρονισμός και ενσωμάτωση των προϊόντων, μεταξύ ERP και πλατφόρμας με ταυτόχρονη δημιουργία φίλτρων από τις ιδιότητες των ειδών.
  6. Ιστορικό αγορών του πελάτη.
  7. Εξασφάλιση απόλυτης ασφάλειας στη διενέργεια των συναλλαγών.
  8. Συγχρονισμός και ενσωμάτωση των πελατών, μεταξύ ERP και πλατφόρμας.
  9. Συγχρονισμός και ενσωμάτωση των παραγγελιών, μεταξύ ERP και πλατφόρμας.
  10. Αυτοματοποιημένη διαδικασία αποστολής ενημερωτικού email για την παραγγελία και το status της σε κάθε βήμα εξέλιξης αυτής.
  11. Διαχείριση και συγχρονισμός των διαθεσιμοτήτων και των τιμών των προιόντων με ομαδικές διαδικασίες , πάντα μέσα από το ERP σας .
  12. Επιλέγετε το template της αρεσκείας σας σχεδιάζοντάς το , και προσαρμόζουμε την λύση.

Ζητείστε να σας παρουσιάσουμε την πλατφόρμα ακόμα και σε Live Ηλεκτρονικό κατάστημα .